معرفی و تاریخچه شرکت پویندگان ایمنی و کیفیت

معرفی و تاریخچه شرکت مهندسی پویندگان ایمنی و کیفیت (SQS)

مدیران شرکت مهندسی پویندگان ایمنی و کیفیت (SQS) از سال 1374 تحت عنوان گروه پویندگان فعالیت مشاوره ای خود را در زمینه مشاوره سیستمهای مدیریت کیفیت ، اجرای زمان سنجی، طراحی Total system و کنترل پروژه آغاز نمودند. در طی این دوره با شرکت هایی مانند ریخته گری ایران خودرو، صنایع غذایی تورنگ، یک و یک، ایساکو، سیمان اردبیل، کابین استیل، نوین صنعت ، همدان ترانس، کابین استیل و غیره همکاری داشتند.

در سال 1382 شرکت مهندسی پویندگان ایمنی و کیفیت ، به شماره 210743 در زمینه مشاوره مهندسی صنایع ، ایمنی و سیستم های Q-HSE و طراحی نرم افزار رسما ثبت گردیده و و با اخذ تاییدیه از IMDRO و شرکت شهرک های صنعتی و رتبه از سازمان مدیریت دهها پروژه موفق در زمینه سیستمهای مدیریت کیفیت ، ایمنی و زیست محیطی ، کنترل پروژه ، زمان سنجی ، طرح ریزی کارخانه ، عارضه یابی و چرخه بهره وری را اجرا نموده است.

شرکت مهندسی پویندگان ایمنی و کیفیت SQS افتخار همکاری با سازمانهای صاحب نامی همچون:
گروه ایران خودرو ، گروه سایپا ، شرکت تجارت الکترونیک پارسیان (بانک پارسیان) ، مجموعه شرکتهای جهاد نصر ، سازمان منطقه آزادکیش ، سازمانهای مسکن و شهرسازی ، ادارات کل نوسازی و تجهیز مدارس ، سازمانهای همیاری شهرداریها ،شرکت های آب و فاضلاب، سازمان مدیریت و برنامه ریزی ، ایساکو و دهها کارخانه صنایع غذایی و آرد ، شرکت نمایشگاه های بین المللی ایران، بهنوش، شهرداری ها ، صنایع ملی مس، گهر همکار و… را داشته و موفق به اخذ تائیدیه ها و مجوزهای لازم از سازمانهای ذیل شده است:

• رتبه 2 در زمینه مشاوره سیستمهای مدیریت از سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور.
• پروانه خدمات فنی مهندسی از وزارت صنایع و معادن.
• پروانه صلاحیت مشاوره از مرکز ملی تایید صلاحیت ایران.
• تاییدیه مشاوره تکنیکال فایل و سیستم کیفیت از اداره کل تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت.
• تائیدیه مشاوره از سازمان نوسازی صنایع ایران.
• تائیدیه از وزارت مسکن و شهرسازی.
• تائیدیه از راه آهن جمهوری اسلامی ایران.
• عضویت در انجمن مشاوران مدیریت ایران.

شرکت مهندسی پویندگان ایمنی و کیفیت (SQS) یک شرکت صاحب سبک بوده و در بعضی موارد مانند زمان سنجی فعالیت های اداری پیشرو می باشد. همچنین نحوه گزارش دهی این شرکت در زمینه ظرفیت سنجی و زمانسنجی مورد تایید هر کارشناسی است که آن را دیده است.

متدولوژی ما برای پیاده سازی مدیریت استراتژیک یک رویکرد منحصر به فرد بوده بطوریکه اجرایی پروژه مدیریت استراتژیک در شرکت نمایشگاه های بین المللی رتبه اول را در بین پروژه های انجام شده در وزارت صنعت معدن و تجارت در سال 95 را بدست آورد.

طرحریزی سیستم های مدیریت Q-HSE-E ما کاملا منحصر به فرد ساده و درعین حال اجرایی و اثربخش بوده و مورد تایید تمام شرکت های گواهی دهنده معتبر می باشد.
شرکت مهندسی پویندگان ایمنی و کیفیت (SQS) بسته به نوع پروژه از تیم های حرفه ای برای انجام آن استفاده می کند و رویکرد کاری ما به پروژه ها حرفه ای می باشد.